Od kiedy na rynku pojawił się Seat Ateca, nikt nie ma wątpliwości, że hiszpański koncern chce podbić rynek SUV-ów. Wspomniany model samochodu od razu podbił serca klientów, dlatego producent, idąc za ciosem, szykuje kolejną odsłonę modelu. Nikogo nie powinno dziwić, że chce nim podobnie podbić rynek i tym samum umocnić swoją pozycję.
Cupra to był strzał w dziesiątkę
Przyglądając się ruchom, jakie czyni hiszpański koncern, nie sposób nie zauważyć, że rozdzielenie sportowej marki Cupra od znanego wszystkim Seata, było dobrym posunięciem. Sportowa marka, którą stworzył Seat sprawia, że każdy klient może wybrać samochód dopasowany do swoich potrzeb. Jeśli chodzi o nową markę, na ten moment do wyboru jest Leon oraz Seat Ateca. Można by rzec, że jest to połączenie doskonałe, ponieważ zwolennicy sportowych samochodów mogą wybierać spośród mniejszego hatchbacka oraz rodzinnego SUV-a.
Kilka słów o testach nowego Seata Arona
Chcąc odnieść sukces, konstruktorzy sportowych samochodów Seata nie mogą osiąść na laurach. Tym samym zdecydowali się na lifting istniejącej już Arony. Przyglądając się samochodowi, który w Alpach został poddany testom, nie sposób nie zauważyć, że już na pierwszy rzut oka znacząco się zmienił.
Sportowa wersja Seata Arony posiada na masce dodatkowe reflektory, których zadaniem jest zastąpienie tych tradycyjnych. Zostały one bowiem sprytnie zakamuflowane. Czy tylko na czas testów? Czy producent przed pokazaniem marki całemu światu nie chce zdradzać całkowicie przeprojektowanych rozwiązań oświetleniowych? Zakryte światła rodzą wiele pytań, które na ten moment pozostają bez odpowiedzi. Co więcej, kamuflaż obejmuje również cały przód, tj. część maski, zderzak i nadkola.
Hybrydowa wersja sportowego samochodu
Przyglądając się czujnikom, jakie podczas testów zostały umieszczone, a które są odpowiedzialne za pomiar odzyskiwanej energii, nie sposób nie zauważyć, że nowy Seat Arona będzie samochodem hybrydowym. Rozwiązanie to pokazuje, jak ważne dla hiszpańskiego producenta jest środowisko naturalne i dbałość o nie.