SEAT Leon – hatchback z pojemnym bagażnikiem

Nowy Seat Seat Leon Światła LED

SEAT Leon został zaprojektowany z absolutną dbałością o szczegóły. Posiada unikalny styl i dynamiczny charakter. Jest przykładem ponadczasowego piękna w męskim wydaniu. SEAT Leon IV zostanie oficjalnie zaprezentowany na początku 2020 roku.

SEAT Leon w wersji Style

Nowy SEAT Leon w wersji dla trendsetterów posiada klimatyzację manualną, Media System Colour z ekranem dotykowym, sześcioma głośnikami i Bluetooth, kierownicę wielofunkcyjną obszytą skórą, 16-calowe felgi aluminiowe, podłokietnik z przodu oraz elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu.

SEAT Leon Full Led – daj się zauważyć

SEAT Leon Full LED to przede wszystkim pełne przednie i tylne światła LED, Media System Colour z ekranem dotykowym, sześcioma głośnikami i Bluetooth, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, kierownica wielofunkcyjna obszytą skórą, 16-calowe felgi aluminiowe, podłokietnik z przodu, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu. Nowy SEAT Leon w wersji Full LED jest dostępny od 70000 zł.

 

SEAT Leon Xcellence

SEAT Leon Xcellence to przede wszystkim pełne przednie i tylne światła LED, Media System Plus z 8-calowym ekranem dotykowym, CD, ośmioma głośnikami i Bluetooth, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą, 17-calowe felgi aluminiowe, podłokietnik z przodu i z tyłu, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu.
Nowy SEAT Leon w wersji Xcellence to również czujnik deszczu i zmierzchu, funkcja Coming and Leaving Home oraz system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu KESSY. Istnieje możliwość samodzielnego wyboru koloru oświetlenia wnętrza LED.

SEAT Leon FR – nic Cię nie powstrzyma

Wersja SEATa Leon z wyposażeniem FR to nie tylko atuty wersji Xcellence, ale również panoramiczny dach, by wpuścić więcej światła do auta, podświetlane progi, od których trudno Ci będzie oderwać wzrok oraz wysoka jakość obszytej skórą kierownicy. To również SEAT Drive Profile, sportowe zawieszenie i dedykowane zderzaki FR z podwójną końcówką układu wydechowego.