Gwarancja na samochód ma zabezpieczyć właściciela fabrycznie nowego auta przed skutkami ewentualnych awarii. Warto jednak zawsze dowiedzieć się, jakie części i podzespoły są wyłączone z gwarancji. W salonie Seata na szczęście każdy dowie się wszystkiego dokładnie, dlatego nie musi się martwić, że coś będzie pominięte.
Autoryzowany serwis Seat – o co pytać?
Przy zakupie samochodu w miejscu jakim jest autoryzowany serwis Seat warto dowiedzieć się wszystkiego, co związane z zakupem pojazdu. Będą w to również wchodzić szczegóły związane z gwarancją. Warto poznać swoje uprawnienia i dowiedzieć się, kiedy można liczyć na pomoc dealera. Zazwyczaj gwarancje obejmują zarówno wady fabryczne, jak i materiałowe. Klient nie może natomiast domagać się wymian w tak zwanych częściach eksploatacyjnych. Gwarancji nie obejmuje wymiana oleju, płynów i filtrów.
ASO Seat – wykluczenia
Wykluczenia z gwarancji o jakich dowiemy się w ASO Seat wykluczają montaż nowych żarówek, tłumika, świec zapłonowych lub żarowych, paska osprzętu, wycieraczek, uszczelek, bezpieczników, czy lamp. Co do wad ogumienia należy zapoznać się z dokładnymi ustaleniami producenckimi. Kluczowe przy ustalaniu gwarancji jest przeznaczenie pojazdu. Bardzo ważne jest to, by przeprowadzać regularne przeglądy w ASO. Wtedy dealer będzie korzystniej oceniał klienta, jeśli chodzi o gwarancję samochodu.
Autoryzowany serwis Seat – odpowiedź na wszystkie pytania
Marka Seat udziela zwykle pięcioletniej gwarancji na swoje samochody. Na każdy nowy model udzielana jest gwarancja obejmująca pokrycie wydatków ewentualnych napraw samochodów, wynikających z wad materiału lub ich wykonania. O tym można będzie się przekonać odwiedzając autoryzowany serwis Seat, i o tym też należy pamiętać. Pierwsze 2 lata w gwarancji są bez limitu kilometrów, a kolejne do przejechania 150 000 kilometrów lub do upłynięcia 5 lat od chwili rozpoczęcia biegu gwarancji. Wszystkie naprawy podejmowane są w punktach serwisowych Seata z użyciem oryginalnych części.